「塔斯曼尼亞車厘子」四大天王!

Posted by Anthony 2018/01/20 0 Comment(s) 品牌故事,

 

塔斯曼尼亞車厘子嘅四大天王!

 

講起車厘子,就不可不提「塔斯曼尼亞」!近年坊間熱銷各種塔斯曼尼亞車厘子,名字更係五花八門,又紅寶石、又43°,到底呢啲係乜東東嚟?就等我——哈蜜瓜之助同你揭秘啦!

其實「43°」、「紅寶石」等等,都係塔斯曼尼亞嘅車厘子牌子,唔同牌子所出產嘅車厘子,口味亦有所不同。而佢地就好似兄弟姊妹咁,唔認識清楚就真係會分唔出佢地,揀唔啱你最中意嘅口味!

 

來港嘅塔斯曼尼亞車厘子主要有以下「四大天王」,他們各有特色:

 

 

43°車厘子 – 甜者之最

 

43°車厘子就好似大哥咁,特點就是「大」,亦係香港最流行嘅塔斯曼尼亞車厘子。其特點「大」之餘,口感爽口濃郁,而且愈大愈甜!食落完全係「甜度」上嘅滿足,包你食完一粒就停唔到口,簡直係甜食愛好者嘅最愛!

 


紅寶石車厘子 – 層次質感

相對甜度豪邁的43°大哥,紅寶石就似溫文爾雅嘅二家姐啦。紅寶石硬實脆嫩、殷紅嬌豔、肉厚核小、甜蜜水潤,追求於多層次而平均嘅口感體驗。紅寶石令你除咗可以感受甜美嘅味道之外,更可以享受層次豐富嘅口感體驗!

 


金袋鼠車厘子– 野性多汁

金袋鼠車厘子來自最古老嘅塔斯曼尼亞車厘子農場——REID農場,以傳統方式種植,產出最自然嘅車厘子。佢地嘅車厘子通常皮比較厚,能夠鎖緊肉汁,係四天王之中最水潤嘅一個,如果你特別喜歡水潤嘅口感,金袋鼠車厘子會係你最佳嘅選擇!

 


金雀車厘子 – 經濟之選

如果你心思思想試吓塔斯曼尼亞車厘子,但又唔想一開始就打大佬?比紅寶石平嘅金雀車厘子係你嘅入門之選!其農埸位於塔斯曼尼亞中部城市Ross,雨量穩定而供應充足,就唔洗驚收成受影響喇!

 

以上講咗今期塔斯曼尼亞車厘子之中最流行四天王,係咪心郁郁想揀番隻嚟試試呢~心動不如行動,留意以下聯絡可以即時訂購!

 


 

聯絡資料:

Whatsapp:8222-8888
電話:8222-8888

標籤: 車厘子